سوالات متداول

 

در کنسول On premise چرا زمانی که بر روی برخی از کلاینت ها آنتی ویروس نصب می شود، نام کلاینت مذکور در کنسول نمایش داده نمی شود؟

راه حل اول: پکیج مربوط به کلاینت مذکور به اشتباه نصب شده است. برای بررسی این امر به آدرس محل نصب آنتی ویروس (C:\Program Files\Bitdefender\Endpoint Security) رفته و فایل update_statistics.xml را باز می کنیم. در داخل این فایل در محل نشان داده شده در شکل زیر، باید IP مربوط به Console وارد شده باشد.

 

 

اگر در کادر قرمز رنگ شکل (1) IP  سرور relay نبود، برای کلاینت مورد نظر آنتی ویروس دوباره باید نصب شود.

راه حل دوم: احتمال این می رود که پورت های ارتباطی با کنسول (8443، 443، 80 و 7074) بسته باشد. با دستور telnet در cmd از این امر اطمینان حاصل می کنیم.

«تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.»