ویژگیها و مزایای موبایل سکیوریتی بیت دیفندر

همه ما با دردسرهای یک روز جا گذاشتن تلفن همراهتان در منزل آشنا هستیم ؟ حال تصور کنید به محض خارج شدن از منزل ساعت هوشمند شما پیغام دهد که موبایل خود را جا گذاشته اید! یا در صورت گم شدن موبایلتان در منزل بوق بزند و آن را پیدا کنید. اگر تلفن شما سرقت شود چقدر دچار دردسر خواهید شد ؟ آیا نگران تلفن ها و اطلاعات خصوصی خود نیستید ؟

بالاخره نسخه جنجالی اندروید سکیوریتی 2015 بیت دیفندر رونمایی شده و از طریق پایگاه آنلاین بیت دیفندر ایران به آدرس www.BitdefenderMe.ir در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. این نسخه توانست جایزه بهترین اندروید سکیوریتی را از موسسه AV-TEST دریافت کند و مورد انتخاب منتقدین مجله PC MAG قرار بگیرد.

اندروید سکیوریتی 2015 بیت دیفندر برای هر کدام از مشکلات امنیتی کاربران از امنیت فیزیکی دستگاه موبایل یا تبلت شما گرفته تا انواع تهدیدات آنلاین و اپلیکیشن های سودجو راهکاری جامع ارائه داده است بطوریکه با بررسی هر کدام از ویژگی های منحصر به فرد این محصول شگفت زده خواهید شد. ویژگی WearOn یا ساعت هوشمند امن، امن سازی اپلیکیشن ها، حفظ حریم خصوصی، اسکنر بدافزار، امنیت در استفاده از اینترنت و ضد سرقت بیت دیفندر مجموعه ای از این ابزار ها می باشند که خیال شما را از امنیت دستگاه راحت می کنند و در عین حال که عمر باطری دستگاه را کم نمی کنند، اجازه می دهند به کارهایتان برسید. با اندروید سکیوریتی 2015 بیت دیفندر امکانات زیر را خواهید داشت:

WearOn یا ساعت هوشمند امن

فناوری بیت دیفندر را به ساعت هوشمند خود هدیه دهید. اگر موبایلتان گم شد جیغ می کشد که آن را پیدا کنید و اگر فاصله شما از موبایتان دور شد به شما هشدار می دهد که ممکن است آن را جا گذاشته باشید.

ضد سرقت بیت دیفندر

موبایل سکیوریتی بیت دیفندر دارای یک ویژگی ضد سرقت جدید می باشد که مجهز به داشبورد تحت وب بوده و از طریق SMS نیز کنترل می شود. با ضد سرقت بیت دیفندر می توانید محل دستگاه اندرویدی خود را روی Google Map پیدا کرده و آن را قفل کنید، به آن پیغام بفرستید و یا اطلاعات حساستان را از روی دستگاه پاک نمایید.

حفظ حریم خصوصی

تمایل دارید بدانید که کدام یک از برنامه های نصب شده از اطلاعات شخصی شما استفاده کرده و حریم خصوصی شما را نقض می کنند؟! ویژگی حفظ حریم خصوصی بیت دیفندر قادر است جزئی ترین اطلاعات را در مورد اینکه برنامه های نصب شده بصورت پنهان چه کارهایی را انجام می دهند در اختیارتان بگذارند.

امن سازی اپلیکیشن ها

بدون نگرانی با اینترنت کار کنید و در شبکه های اجتماعی عضو شوید. هکرها نخواهند توانست به اطلاعات خصوصی شما دسترسی داشته باشند.

امنیت وب

موبایل سکیوریتی بیت دیفندر از فناوری پردازش ابری استفاده کرده و به هنگام استفاده از اینترنت، شما را از صفحات آلوده و کلاهبرداری های اینترنتی و صفحات جعلی آگاه می سازد.

سرعت بالا، عمر طولانی باطری

موبایل سکیوریتی بیت دیفندر با استفاده از فناوری شناسایی ویروس مبتنی بر پردازش ابری و برترین مکانیزم های امنیتی، ارتباطات اینترنتی شما را امن کرده و جلوی نصب نرم افزارهای آلوده را می گیرد و در عین حال هیچ تاثیری بر روی عمر باطری شما نخواهد داشت.

اسکن دلخواه و یا به هنگام نصب برنامه

شما در هر زمان می توانید کلیه برنامه های نصب شده روی دستگاه یا موجود در حافظه را اسکن نموده و از امن بودن آنها اطمینان کسب کنید. موبایل سکیوریتی بیت دیفندر همچنین به هنگام نصب هر برنامه جدید آن را اسکن نموده و کنترل می کند.